Dialog mellan Harald Wilhelmsson Schizofreniföreningen i Skåne och Anders Printz samordnare inom Socialdepartementet rörande den aktuella situationen för dem som drabbats av schizofreni och liknande psykoser och deras anhöriga.

1. Mail från Harald Wilhelmsson med frågor till Anders Printz 11 december 2013 rörande situationen för personer med allvarlig psykisk sjukdom/funktionsnedsättning och deras anhöriga.

2. Svar från Anders Printz 30 januari 2014.

3. Svar på Anders Printz inlägg 30 januari från Harald Wilhelmsson 3 februari 2014.

4. Avslutande svar från Anders Printz på Harald Wilhelmsson inlägg 3 februari den 4 februari.

Referens: Artikel Dagens Medicin maj 2010 Rakel Lundgren o Harald Wilhelmsson.

Kolla gärna dialogen med riksdagspartierna om utvecklingen av service, stöd, vård och rehabilitering för personer med allvarlig psykisk sjukdom/funktionsnedsättning och deras anhöriga, vår skrivelse till riksdagspartierna med frågor inför valet, deras svar och våra kommentarer av deras svar, på Förbundets hemsida: schizofreniförbundets valblogg.